Bavaria CRUISER 45 | Oključ

2014

One Way | Chorwacja | Marina D-Marin Dalmacija, Sukosan |
Adventure Charter
7.9 / 10

Informacje podstawowe

Jacht Bavaria CRUISER 45
Rocznik 2014
Kraj Chorwacja
Region Zadar i okolice
Port Marina D-Marin Dalmacija
Armator Adventure Charter
Liczba koi 10
Liczba kabin 4
WC 3
Długość 14.27 m
Szerokość 4.35 m
Zanurzenie 2.18 m
Zbiornik wody 360 l
Zbiornik paliwa 210 l
Silnik 55 hp Volvo

Opinie o jachcie Bavaria CRUISER 45 Oključ

brak opinii

Opinie o armatorze Adventure Charter

Liczba opinii: 28

Średnia ocena armatora:

7.9 / 10

Mariusz (2025-08-16) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 46 Calisto | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Wybrałem Adventure Charter ze względu na lokalizację oraz stosunkowo nową marinę – pod tym względem nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeśli chodzi o obsługę, niestety doświadczenie było bardzo negatywne. Skipper traktowany jest w sposób nieuprzejmy i wręcz grubiański, szczególnie jeśli zna się na rzeczy i ma coś do powiedzenia. Już przy check-in zgłosiłem uszkodzony luk okienny na kabinie – był złamany w taki sposób, że wymagał wymiany. Zgłosiłem to od razu podczas odprawy, ale zamiast podziękowania za czujność usłyszałem pretensje, że „zawracam głowę” i przeszkadzam w procedurze. Dodatkowo zostałem skrytykowany za wejście na jacht przed zakończeniem sprzątania, mimo że odbiór miał nastąpić o 17:00, a ekipa sprzątająca przeciągnęła swoją pracę o ponad godzinę. Ostatecznie luk wymieniono, jednak nie obyło się bez komentarzy ze strony obsługi, że „na pewno uszkodziła go załoga”, mimo że wpisano to w protokół check-in. Sam rejs przebiegł bez problemów. Natomiast check-out to zupełnie inna historia. Po sprawdzeniu dna przez nurka, ta sama pracownica przyszła do odbioru jachtu. Już na wstępie kazała mi pójść do biura i czekać, czego nie zrobiłem – towarzyszyłem jej krok w krok, chcąc mieć kontrolę nad procedurą. Na moje pytania odpowiadała milczeniem lub burczała coś po chorwacku pod nosem. Bardzo skrupulatnie sprawdzała jacht, system po systemie. Najpierw stwierdziła, że spaliliśmy pompę zęzową, ponieważ w zęzie była woda z klimatyzacji. Na szczęście miałem zdjęcia pokazujące, że woda była już przy odbiorze, a pompa działała bez zarzutu. Na koniec obejrzała kotwicę i uznała, że lewy fluk jest odłamany, a prawy wygięty. Niestety nie zrobiłem zdjęć kotwicy przy odbiorze, więc nie mogłem udowodnić, że nie jest to nasza wina. Jako kapitan z 26-letnim doświadczeniem na morzu wiem, jak wielkie siły są potrzebne, by uszkodzić kotwicę w ten sposób. My używaliśmy jej tylko dwa razy, bez szarpania – opuszczanie i podnoszenie przebiegło szybko i bez problemów. Po zakończeniu inspekcji usłyszałem tylko, że mogę iść do biura, bo check-out jest skończony. Nie uzyskałem odpowiedzi na żadne pytanie. W biurze poinformowano mnie, że z kaucji zostanie potrącone 200 € za uszkodzoną kotwicę. Tłumaczenia, że nie jest to moja wina, nic nie dały – usłyszałem, że skoro wcześniej „złamałem luk okienny i nie zapłaciłem”, to teraz zapłacę za kotwicę. To wyglądało jak celowe wyciąganie pieniędzy od klienta. Na szczęście zawsze wykupuję dodatkowe ubezpieczenie i zgłosiłem sprawę, więc odzyskam kaucję. Poinformowałem również firmę Punt o całej sytuacji. Żałuję tylko, że nie poprosiłem o natychmiastową wymianę uszkodzonej kotwicy, żeby kolejne załogi mogły korzystać z niej bezpiecznie, a inni skipperzy nie byli niesłusznie obciążani kosztami. Warto dodać, że kotwica była zamocowana do łańcucha zwykłą szeklą, bez krętlików. Podsumowując: nie polecam Adventure Charter ze względu na brak komunikacji, brak uprzejmości i próbę niesłusznego obciążenia klienta kosztami.

Michał (2025-08-09) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 46 Arta | 2017

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Sympatyczna atmosfera, bezproblemowy check-in i check-out. Oczekiwana godzina opuszczenia jachtu to 0830 (można przeciągnąć do 0900), mogłaby być jednak późniejsza. Ponadto wymagany powrót do Mariny dzień wcześniej już o 1700 bo o tejh godzinie ma być nurek. U innych armatorów nurek przychodził opcjonalnie rano w dniu zdania jachtu.

Jarosław (2025-07-26) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 51 Sveti Ante | 2015

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Tomasz (2025-07-05) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Sun Odyssey 349 Diddley | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Nie odbiega od innych firm. Brak wsparcia podczas rejsu. Naprawy wykonywane dlugo i nieudolnie.

Piotr (2025-06-28) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Sun Odyssey 449 Baez | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Jerzy (2025-06-28) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 45 Škuj | 2014

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

jest OK - byli bardzo mili

Bartlomiej (2025-06-07) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 46 Timon | 2024

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Z Adventure Charter może być rożnie... Teraz mieliśmy praktycznie nowy jacht więc nie było problemów. Checkout bardzo pobieżny - tylko żagle i WC sprawdzane. 2 lata temu pływaliśmy na 9 letniej Bavarii z Adventure. Wtedy dokładnie wiedzieli co i gdzie może się zepsuć (bo już było zepsute, tylko polepione) i zaglądali dokładnie w te miejsca... Więc nie było przyjemnie...

Mirosław (2025-06-07) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Sun Odyssey 349 Elvis | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Check-in odbywa się online. Samemu trzeba wszystko sprawdzić. Dopiero, gdy coś się nie zgadza lub czegoś brakuje, przychodzi obsługa

Krystian (2025-06-07) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Sun Odyssey 349 Berry | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

armator godny polecenia

Adam (2024-10-12) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Sun Odyssey 389 Cash | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Poprawna ,serwis nie odbiegał od innych firm czarterowych w tym rejonie plywan

Tomasz (2024-09-21) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 45 Grego | 2014

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Świetny kontakt do momentu wystąpienia pierwszych problemów. Przyjął do wiadomości istnienie wielu usterek w dostarczanym mi sprzęcie ( amatorski skręcane kabelki łączące ploter gps, nieczymmy zamek balisty, zniszczony zipper szprycbudy) . Nie pomyślałem żeby zgłosić zaśniedzenie zamka wejściowego na jacht, w rezultacie przy drugim otwieraniu łódki część kluczyka została mi w ręce a druga część w zamku. Komentarz armatora - widoczne go wyginałeś. I 100 euro z kaucji. Tak że zalecam ostrożność w relacjach.

Michał (2024-08-17) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 45 Lavsa | 2014

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Ogólne wrażenia bardzo dobre. Sprawne wydanie i odebranie jachtu. Mieliśmy jedną usterkę z naszej winy, bezproblemowo i sensownie załatwioną. Dodatkowo przy odbiorze jachtu mieliśmy parę dodatkowych zapytań, wszystko rozwiązane bez problemu i z dużą dbałością.

Radosław (2024-08-03) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 46 Metis | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Podczas zaokrętowania okazało się że platforma kapielowa jest w kilku miejscach uszkodzona. Widać było że nie od dziś. Marinero na moją uwagę nieudolnie skleił uszkodzenie taśmą izolacyjną która od razu zaczęła się odklejać. Było to oczywiste. W trakcie rejsu pierwszego dnia przestał działać wiatromierz, drugiego klimatyzacja a trzeciego wskaźnik głębokości. Słaba kotwica, na tydzień rejsu i próbę stanięcia na kotwicy każdego dnia udało się zaciąć tylko dwa razy. Do tego podczas wyciagania kotwicy łańcuch wypadał z wciągarki w całości i trzeba było walczyć aby go wciągnąć z powrotem. Ten sam marinero przy zdaniu łódki na wieść o tych sytuacjach poczuł się urażony i okazał złość że przecież powinienem dzwonić w takiej sytuacji. Każdego dnia? I się zaczęło szukanie dziury w całym. Tak szczegolowego zdania łódki jeszcze nie miałem. Finalnie nie miał się do czego przyczepić. Czasem zdarza się że coś nie działa ale nie tyle rzeczy na raz w jednej łódce. Jestem bardzo zawiedziony.

Mariusz (2024-08-03) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 46 Topaz | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Bez problemów

Jacek (2024-07-20) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 34 Kosjenka | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

przeciętny serwis.

Adam (2024-06-29) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 34 Baltazar | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Obsługa sprawna, ale kilka uwag: Korzystałem z online checking w czwartek i w sobotę w marinie okazało się, że przelewy z PL nie doszły. Musiałem zapłacić kartą. Przelewy doszły w poniedziałek i zwrócono mi na konto. To może być problem dla kogoś to nie kupił ubezpieczenia kaucji i nie ma dużego limitu na karcie kredytowej. Do silnika do pontonu za 100EUR/tydz. nie dają żadnego paliwa w kanistrze ani nawet oleju. To nieporozumienie i ryzyko, że zabraknie podczas korzystania.

Jan (2024-06-22) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 46 Spectra | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Dobrze zorganizowani. Korzystają z elektronicznego narzędzia odbioru jachtu, co jest bardzo fajnym narzędziem, ale trzeba się przyzwyczaić. Wszystkie informacje były przesłane z odpowiednim wyprzedzeniem i można było się konsultować na bieżąco z działem obsługi.

Janusz (2023-09-09) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Sun Odyssey 419 Hendrix | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Łukasz (2023-09-02) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 45 Piškera | 2014

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Tomasz (2023-08-26) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 37 Emerald | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

👌

Krzysztof (2023-08-19) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 37 Maestral | 2017

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Tomasz (2023-07-29) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 46 Calisto | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Błażej (2023-07-15) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 41 Pearl | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Ze względu, że był to jacht żaglowy a nie działał główny żagiel (grot) to ocena nie może być dobra. Moja ocena to dostateczny.

Robert (2023-06-10) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 46 Albedo | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Generalnie OK, Milo i przyjemnie oprocz malego zgrzytu z winda kotwiczna, ktora przestala podnosic kotwice i zostalismy obciazeni depozytem

Leszek (2023-06-10) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Bavaria CRUISER 34 Baltazar | 2020

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Bartlomiej (2023-06-03) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 45 Purara | 2014

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Paweł (2023-06-03) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Sukosan | Bavaria CRUISER 37 Levant |

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Jest OK

Andrzej (2023-06-03) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Drage | Sun Odyssey 349 Diddley | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Wszystko w porządku. Sprawnie i w miłej atmosferze.

Informacje dodatkowe

Umowa Czarteru zawierana jest między Firmą Czarterową a Czarterującym. Punt zapewnia możliwość prezentacji ofert Firm Czarterowych oraz pośredniczy w zawieraniu Umowy Czarteru. Firma Czarterowa jest odpowiedzialna za realizację umowy. Ewentualne reklamacje powinny być kierowane do Firmy Czarterowej bezpośrednio lub za pośrednictwem Punt.

Szczegóły mariny

Marina D-Marin Dalmacija
Sukosan|Zadar i okolice|Chorwacja

Lotnisko

Zadar (ZAD) 10 km

Split (SPU) 123 km

Transfer

Taksówka z lotniska ZAD: 50.00 € w jedną stronę / 8 os.

* ceny poglądowe nie stanowiące oferty handlowej.