REJSY NA BAŁTYKU - BAVARIA 38 CRUISER

Zapraszamy na tygodniowe rejsy na Bałtyku. Organizujemy je z myślą o żeglarzach, którym brakuje morskiego stażu oraz o wszystkich, którzy chcą odkryć uroki żeglowania po Morzu Bałtyckim. Nasze rejsy mają charakter turystyczno-stażowy. Sam decydujesz w jakim stopniu zaangażujesz się w żeglarstwo. Swoje miejsce znajdą tu zarówno Ci, którym trudno oderwać się od koła sterowego, jak i Ci, którzy wolą zdać się na innych.

Rejsy po Bałtyku organizujemy na bardzo dobrze utrzymanym jachcie Bavaia 38 PUNT (tym samym, na którym organizowane są szkolenia i egzaminy na stopień jachtowego sternika morskiego). Nasza jednostka jest wyposażona m.in. w rolowaną genuę, pełnolistwowego grota z lazy jackiem, ogrzewanie Webasto, GPS/plotter, radar, sprayhood, instalację ciepłej wody, lodówkę itp. Więcej informacji o jachcie znajdziesz >>> tutaj.

 

Podczas tygodniowego rejsu po Bałtyku zawiniemy do wybranych portów Morza Bałtyckiego. Trasa rejsu jest planowana zgodnie z grafikiem poniżej, nie mniej jednak może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych i kierunku wiatru. Decyzję o zmianie trasy rejsu podejmuje kapitan po konsultacji z załogą. W sezonie 2017 organizujemy rejsy po Bałtyku z zawinięciem do wybranych portów:

Bornholm - za sprawą łagodnego klimatu, wielu słonecznych dni oraz seledynowego morza określany jest mianem Perły Bałtyku. Do najciekawszych miejsc na wyspie zalicza się: ruiny średniowiecznego zamku Hammershus, granitowy masyw Hammeren, polodowcowe jezioro Hammerso. Smakoszom ryb polecamy jedną z ok. 60 wędzarni, które dzięki swym charakterystycznym kominom, stały się wizytówką Bornholmu. Obowiązkowo należy spróbować wędzonego śledzia – tutejszego specjału.
Przy okazji wizyty na Bornholmie warto zwiedzić maleńką wysepkę Christianso, położoną na wschód od Bornholmu (około 10 Mm) i wchodzącą w skład miniarchipelagu Ertholmene. Miejsce to jest siedliskiem wielu ptaków. Turyści doceniają je głównie za położenie z dala od cywilizacji, gdzie w ciszy można rozkoszować się pięknem duńskiej natury.

Karlskrona - „Korona Karola”, położona na 33 wyspach stolica prowincji Blekinge. To jedyne na świecie miasto, które jest zbudowanym od podstaw portem wojennym. Z tego powodu zostało wpisane na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Warto przespacerować się po malowniczych, wyjątkowo czystych uliczkach starego centrum, zajrzeć do Marinmuseum - Muzem Morskiego (część ekspozycji jest pod wodą – idzie się specjalnym korytarzem biegnącym pod powierzchnią wody) oraz zobaczyć Kościół Admiralicji – najstarszy budynek w Karlskronie i jednocześnie największy drewniany kościół w Szwecji. Przed Kościołem stoi figura najsłynniejszego mieszkańca Karlskrony - Matsa Rosenboma. Według legendy był on pracownikiem stoczni w Karlskronie, zmuszonym do żebrania dla utrzymania swojej rodziny. Aby wspomóc fundusz Rosenboma (z którego środki kierowane są do organizacji charytatywnych w gminie Karlskrona) trzeba podnieść jego kapelusz.

Kłajpeda - główny port litewski i trzecie pod względem wielkości miasto na Litwie. Znajdziemy tu doskonałe Muzeum Morskie-Akwarium oraz Delfinarium. Spacerując po niewielkiej starówce warto zwrócić uwagę na domy z fasadami w stylu muru pruskiego.

Lipawa (Liepaja) - trzeci co do wielkości port na Łotwie. Została założona w 1253 roku przez plemię Kurów jako Lyva. W Lipawie znajduje się wiele zabytków architektury. Na szczególną uwagę zasługuje wspaniały kościół św. Anny z XVI wieku z pięknymi organami, które do początków XX wieku były największymi organami kościelnymi na świecie.

 

OFERTA SPECJALNA W SEZONIE 2017
20% zniżki na rejs morski organizowany na Bałtyku na Bavarii 38 cruiser  przy jednoczesnej rezerwacji szkolenia na jachtowego sternika morskiego. Zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt telefoniczny. Ilość miejsc ograniczona. Promocja nie łączy się z innymi zniżkami.

 

Trasy rejsów mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych. 


Rejsy w sezonie 2017:



Start Koniec Jacht Miejsce / trasa Cena Rezerwacja on-line
01.07 07.07 Bavaria 38 (3 cab.) Gdynia - Karlskrona - Gdynia 1200.0 PLN -
  brak miejsc
22.07 28.07 Bavaria 38 (3 cab.) Gdynia - Bornholm - Gdynia 1200.0 PLN -
  brak miejsc
29.07 04.08 Bavaria 38 (3 cab.) Gdynia - Kłajpeda - Lipawa - Gdynia 1390.0 PLN -
  brak miejsc
05.08 11.08 Bavaria 38 (3 cab.) Gdynia - Visby - Gdynia 1290.0 PLN - wolne miejsca --> rezerwuj
ostatnie 2 miejsca
02.09 08.09 Bavaria 38 (3 cab.) Gdynia - Kłajpeda - Lipawa - Gdynia 1130.0 PLN -
  brak miejsc

 

LUB
Natychmiastowa płatność ON-LINE.
Przelew internet. lub karta kredytowa.
  


ZNIŻKI:

100 zł dla uczniów i studentów do 26 roku życia, 5% przy rezerwacji do 31 grudnia 2016 r., 5% dla stałych klientów, 5% dla grupy minimum 4 osób przy jednoczesnej rezerwacji.
Zniżka maksymalna - 10%.

PŁATNOŚĆ:
50% ceny płatne przy dokonaniu wstępnej rezerwacji, pozostała część na 6 tygodni przed rozpoczęciem rejsu.

CENA ZAWIERA: 
miejsce na jachcie, ubezpieczenie NNW, gaz do kuchenki.

CENA NIE ZAWIERA: 
wyżywienia, dojazdu do miejsca zaokrętowania, opłat portowych, paliwa do silnika.

ZAKWATEROWANIE: 
w kabinach dwuosobowych lub w mesie. Załoga jachtu liczy maksymalnie siedmiu uczestników rejsu + skipper.

 

WYŻYWIENIE
Opłacane z kasy pokładowej.


Jak przydzielane są koje na jachcie?
Nie ma możliwości wybrania i zarezerwowania koi przed rejsem. Podziału miejsc dokonuje na początku rejsu skipper, uwzględniając liczbę par, pojedynczych osób itp. Jeżeli w załodze jest para, staramy się udostępnić jej miejsce w kabinie z podwójną koją. W przypadku, kiedy załoga nie zgadza się z dokonanym przez skippera podziałem, następuje losowanie koi.

 

KOSZTY DODATKOWE (płatne na miejscu):
Kasa pokładowa: średni koszt utrzymania ok. 350-500 zł / osoba / tydzień (wyżywienie, paliwo, opłaty portowe).
Parking dla samochodu osobowego: ok. 35 PLN / dobę (średni koszt parkingu w okolicach mariny Gdynia).

 

KASA POKŁADOWA:
Wysokość wpłat do kasy ustalana jest przez uczestników rejsu.
Z kasy opłacane jest wyżywienie przygotowywane na jachcie, opłaty portowe i paliwo.
Skipper zwolniony jest z wnoszenia składki do kasy pokładowej.



POWRÓT
Vademecum